Translate

sobota, 13 października 2012

Prolog.



Stałam przy wyjściu głównym zaciągając się ostatnim papierosem. Aż trudno uwierzyć, że zdążyłam spalić całą paczkę od wczoraj. Wiatr zawiał mocniej, okryłam się szczelniej czarnym płaszczem. Angielska pogoda zostawia wiele do życzenia. Piętnaście minut temu wylądowałam w Newcastle, a już zdążyłam porządnie zmarznąć. Zauważając czarnego range rovera, wyrzuciłam papierosa i pobiegłam w stronę samochodu. Drzwi od strony kierowcy otworzyły się, a z nich wysiadł dobrze znany mi blondyn.
            - Witaj kuzyneczko! – krzyknął na mój widok, rozkładając ręce w geście przytulenia. Zostawiając walizkę na samym środku chodnika, podbiegłam do niebieskookiego i rzuciłam mu się w ramiona. Trwaliśmy w uścisku dobre parę minut. Tak bardzo się za nim stęskniłam. Za moim małym niesamowicie irytującym, wiecznie głodnym, blondaskiem. Ostatni raz widzieliśmy się, gdy miałam 7 lat, czyli prawie 10 lat temu.

            - Wsiądź do samochodu – powiedział puszczając mnie i kierując się w stronę walizki. Jak kazał, tak zrobiłam. Szybkim krokiem obeszłam samochód i usiadłam na miejscu pasażera, patrząc jak niebieskooki radzi sobie z moim prawie trzydziestokilowym bagażem.
A radził sobie… dość mizernie, ale nie dziwie się. Tyle co ja tam napchałam to niejednemu by się w trzydrzwiowej szafie  zmieściło. No cóż, moja miłość do ciuchów, butów, kosmetyków i biżuterii jest większa, niż jakiekolwiek zemęczenie. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło – chłopak przynajmniej sobie mięśnie wyrobi.
            Wsiadł cały zdyszany do auta. Spojrzał na mnie, a ja na niego. Po chwili oboje zaczęliśmy się śmiać. Zapięłam pasy, on włożył kluczyki w stacyjkę i wyjechaliśmy na zatłoczone brytyjskie ulice. Przyglądałam się wszystkiemu. Od krawężników i chodników po same lampy uliczne i dachy budynków. Mimowolnie ziewnęłam.
            - Prześpij się– usłyszałam miękki głos blondyna. – Jak dojedziemy to cię obudzę.
Posłałam mu delikatny, wdzięczny uśmiech i rozłożyłam się wygodnie na fotelu.

Anglia-Newcastle. Boże, naprawdę tu jestem…

20 komentarzy:

  1. ciekawie się zapowiada.; )
    czekam na następny.; *
    -@newyouxo

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie i już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    mam nadzieję, że będziesz mnie informować xd @anitka_1D

    http://welcome-in-tomlinsons-house.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog świetny. Oczywiście, wszyscy już wiemy kto jest ukochanym kuzynkiem. Zaintrygowałaś mnie i mam nadzieję, że następne rozdziały będą równie dobre. Dodasz coś jeszcze dzisiaj? ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej bardzo mi się podoba prolog. Zaczyna się interesująco :) Pisz dalej bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mm.... faajnee xd
    serio ;p
    gdzie tu się do obserwatorów dodać??
    mam nadzieje, że odwiedzisz nasz blog---> http://one-direction-i-my-opowiadania.blogspot.com
    Fajnie by było gdybyś zagłosowała na 21 ;p ----> http://wymarzony-swiat-z-1d-official.blogspot.com/2012/10/lista-blogow-zgoszona-do-konkursu-blog.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na część dalszą.
    Nie szkodzi za tamten spam, bo trafiłam na nieźle zaczynający się blog. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się zaczyna. Czekam na więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczyna się bardzo fajnie. Już nie mogę doczekać się 1 rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest boskie. Zapraszam do mnie.
    Ej sorio...
    Czekam na następny. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz rozreklamować bloga? Czytaj inne, komentuj, nie spamuj. Nikt nie lubi spamu. Szczególnie ja.;c
    Przykro mi.;c Taka mała rada, od autorki, która już tu chwile jest. Mam nadzieje, że kiedyś spotkamy się w inny okolicznościach. A mogło być fajnie, bo odcinek jest całkiem. Brakło tylko twojego zainteresowania...
    Autorka, braterstwo1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Awww bratnia dusza Malika ;p Więc główni bohaterowie to mniej więcej Zayn :) Kiedy pierwszy rozdział??? Fajnie piszesz

    http://one-direction-opowiadanie-i-inne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. od razu zaczęłam nucić piosenkę, gdy przeczytałam nagłówek twojego bloga :)
    + świetne opowiadanie!

    Zapraszam do mnie, www.ho-run.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Początek poprostu mega :) Czekam na więcej :33

    -Bob

    OdpowiedzUsuń
  14. siema!
    tu @stylesfuckedme z twittera! :D więc powiem ci, że mi się podoba prolog i czekam na pierwszy rozdział, więc się pospiesz, bo nie wyczymię tego napięcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog ♥ Bd odwiedzać. Obserwujemy?


    Zapraszam do mnie: motyl-wacja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się ciekawie :D Daj znać jak będzie dalsza część ;p

    Dzięki za odwiedziny u mnie i zapraszam na nową notkę - zapomniane-lzy.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  17. :3 No... świetny, tutaj maggie_blue16 z TT, a i zapraszam na mojego bloga, tylko o JB :d http://maggieblue.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapowiada się ciekawie, czekam na pierwszy rozdział :)) x
    Zapraszam do mnie http://lying-naked-on-the-floor.blogspot.com/xx
    @Nataaliaj_1D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie piszesz. ♥ Prolog strasznie mnie zaciekawił. Masz talent.

    / http://feel-your-love.blogspot.com/ ~ wbij, skomentuj/oceń prolog.

    OdpowiedzUsuń